Enllaços interès

Infants i adolescència. Vida Saludable. Canal Salut. Departament de Salut. Generalitat de Catalunya.

Podeu trobar informació i recursos per la família d’intervencions preventives i de promoció de la salut a l’edat pediàtrica:  ,

Famílies en Xarxa. Famílies. Departament de treball, afers socials i famílies. Generalitat de Catalunya.

Un recurs on trobar informació sobre :Alimentació i salut, Canvis i pèrdues en la família, El joc com a eina educativa, La televisió i els mitjans audiovisuals, Prevenció de les relacions abusives, Prevenir les drogues, Primera infància (0-3 anys), Seguretat a Internet, Sexualitat i afectivitat en l’adolescència

Guia de Consells per ser una família saludable. Agència Salut Pública Barcelona. 2015

És un material promotor de l’alimentació saludable i l’activitat física des d’un enfocament multicultural. S’adreça a infants i adolescents, així com a les seves famílies.

L’ alimentació saludable en l’etapa escolar. Agència de Salut Pública de Catalunya. 2020

Aquesta guia facilita informació, eines i recursos a les famílies, centres educatius i serveis de restauració escolar per preparar acuradament les planificacions alimentàries i alhora promoure hàbits alimentaris saludables i sostenibles entre la població infantil.

Guia alimentària “Petits canvis per menjar millor”. Agència de Salut Pública de Catalunya, 2019.

Aquesta guia és una nova col·lecció de materials educatius amb consells concisos i clars per millorar l’alimentació. L’objectiu és sensibilitzar la població sobre aquells aspectes que, amb petites modificacions, poden millorar de forma important la qualitat i la sostenibilitat de la nostra alimentació.