Benvinguts al Blog de la Comissió de Salut

La Comissió de Salut és una comissió mixta formada per mares, pares i mestres interessats en l’àmbit de la salut, que volem conscienciar a les famílies de la importància de l’educació preventiva en la salut dels nostres fills i filles.

Des de la Comissió volem vetllar per orientar la promoció d’entorns i conductes saludables a l’escola. A més de les intervencions que es venen realitzant dintre de l’aula, és necessari que les polítiques i els entorns afavoreixin el desenvolupament dels estils de vida saludables dels futurs adults. Amb aquesta finalitat la Comissió de Salut s’encarrega d’organitzar:

• Tallers a les aules sobre temes quotidians per reforçar el seu coneixement en diferents temàtiques com la higiene de mans, la higiene dental, l’alimentació saludable, les relacions saludables, entre altres.
  • Xerrades a les famílies.
  • Participació en la xarxa Fem Salut! de l’Agència de Salut pública de Barcelona.

Per donar coherència al treball que es fa a l’escola per promoure la salut, partim de la participació, el consens i el compromís de tots els membres de la comunitat educativa: professorat, famílies i en algunes activitats també de l’alumnat.

L’escola és un àmbit important per promoure conductes saludables. És un espai on l’alumne passa la major part del seu temps i juga un paper molt important. Un dels determinants més importants de la salut dels infants és l’entorn social i familiar en el qual viuen i estudien.

Us convidem a participar en la Comissió de Salut, ja sigui formant-ne part o ajudant a la vostra família a créixer en salut, aprenent i reflexionant amb la informació que us aportem en cada activitat o a través d’aquest blog. Tot suma!

Si tens idees i suggeriments no dubtis a fer-nos-ho arribar un mail a salut@escolalamaquinista.cat

Website