Benvinguts al Blog de la Comissió de Salut

La Comissió de Salut està formada per mares i pares interessats en l’àmbit de la salut que volem conscienciar a les famílies de la importància de l’educació preventiva en la salut dels nostres fills. Des de la comissió volem vetllar per orientar la promoció
d’entorns i conductes saludables a l’escola. A més a més de les intervencions que es venen realitzant dintre de l’aula és necessari que les polítiques i els entorns afavoreixin el desenvolupament dels estils de vida saludables dels futurs adults. Amb aquesta finalitat la comissió s’encarrega d’organtizar:

• Tallers a les aules sobre temes quotidians per reforçar el seu coneixement com: higiene de mans, higiene dental, alimentació
  • Xerrades a les famílies
  • Participació a la xarxa Fem Salut! de l’Agència de Salut pública de Barcelona

Per donar coherència al treball que es fa a l’escola per promoure la salut, partim de la participació , el consens i el compromís de tots els membres de la comunitat educativa: professorat, famílies i en algunes activitats també de l’alumnat.

L’escola és un àmbit important per promoure  conductes saludables. És un espai on l’alumn@ passa la major part del seu temps i juga un paper molt important. Un dels determinants més importants de la salut dels infants és l’entorn social i familiar en el què viuen i estudien.

Us convidem a participar a la Comissió, ja sigui formant-ne part o ajudant als vostres fills i família a créixer en salut, aprenent i reflexionant amb la informació que us portem a casa de cada taller o a través de les notícies del blog. Tot suma!

Si tens idees i suggeriments no dubtis a fer-nos-ho arribar un mail a salut@escolalamaquinista.cat